Як оформити замовлення?


На цій сторінці ви знайдете детальну інформацію та поради щодо оформлення замовлення в інтернет – магазині Яскрава Клумба.

Вибір товару.

Додати товари до кошика можна перебуваючи в категорії або на сторінці товару.



В картці товару можна ознайомитись з описом й характеристиками, які дуже важливі при виборі.

Як тільки товар доданий, ви можете перейти в корзину, натиснувши на її іконку в верхньому меню сайту.

 

Тут ви можете скоригувати кількість в більшу або меншу сторону, також побачити повну вартість покупки.

Після формування кошика приступайте до оформлення замовлення.

 

 

Вхід або реєстрація.

Щоб ваше замовлення пройшло швидко та без помилок, дуже важливо правильно ввести свої дані. Увійдіть на сайт, використовуючи e-mail та пароль, вказані при реєстрації, або зареєструйтесь (це займе не більше двох хвилин).

Наступний крок покупки, це оформлення замовлення. Для цього потрібно вибрати форму «Крок 1» — якщо ви постійний клієнт, або «Крок 2» — якщо новий.

 1) Крок 1 — якщо ви постійний клієнт:

Увага!!! З переходом на новий сайт старий пароль не дійсний. Необхідно отримати новий використовуючи форму «Забули пароль?».

 




Надалі, в особистому кабінеті ви можете змінити пароль на більш зручний.

 

2) Крок 2 — якщо ви новий клієнт.

Заповніть форму реєстрації нового клієнта ввівши свої актуальні дані. Після реєстрації ви автоматично стаєте учасником «Програми лояльності», а також будете поінформовані про акції та знижки на сайті.

Увага! Неправильно вказаний номер телефону, неточний або неповний е-mail можуть призвести до додаткової затримки! Будь-ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації й оформленні замовлення!


Після введення своїх даних виберіть спосіб оплати та доставки.



Якщо всі поля заповнені правильно, на екрані з'явиться інформація з номером замовлення.

 


Після оформлення замовлення ви отримаєте лист і sms на номер телефону з підтвердженням про подальшу обробку замовлення.

В особистому кабінеті ви можете переглядати історію замовлень. Для уточнення інформації у менеджера, просто вкажіть номер замовлення.



Обробка замовлень нашими менеджерами проводиться з 9.00 до 17.00 (понеділок — п'ятниця) та з 9.00 до 15.00 у суботу.

Якщо вам не передзвонили, просимо зв'язатися з нами, зателефонувавши за будь-яким номером телефону, вказаним в шапці сайту, чи написавши на e-mail.

Можна також зв'язатися з менеджером в чаті, натиснувши на "Напишіть нам, ми онлайн".


Нехай усі покупки в нашому інтернет-магазині приносять вам тільки радість, красу та врожай!