Як звернутись до менеджера Яскрава Клумба?
+
Кожен без винятку клієнт інтернет-магазину має можливість звернутись до нас через наступні відкриті канали комунікації:
✏️ Форма на сайті: заповніть всі обов'язкові поля, помічені зірочкою “*”;
☎️ Вайбер: 096 073 70 79;
✉️ Електронна пошта:
[email protected].
Гарантія
+
❗️ ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ: У разі, якщо отриманий посадковий матеріал не відповідає вимогам якості, що помітно візуально: (рослини гнила, має пошкодження тощо).
❗️ ГАРАНТІЯ СОРТНОСТІ: У разі, якщо висаджена рослина не відповідає заявленому сорту, що помітно візуально.
В обох випадках ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно надіслати фото для підтвердження заяви.
Гарантія не поширюється
+
❗️ Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення є фактом підтвердження отримання якісного посадового матеріалу. У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, вони розглядатимуться в індивідуальному порядку, залежно від кожного конкретного випадку.
❗️ Гарантія не поширюється на рослини, при вирощуванні яких не дотримувалися основні правила агротехніки.
❗️ Гарантія не поширюється на посилки, які були отримані у відділеннях пошти (Нова пошта, Укрпошти, ТВ Розетка) пізніше 5 днів з моменту прибуття.
Які терміни розгляду звернень громадян? (Закон України "Про звернення громадян")
+
Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадян”, звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання - ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Якщо, в місячний термін, вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Вимоги до оформлення звернень громадян (Закон України "Про звернення громадян")
+
Незалежно від каналу звернення до інтернет-магазину клієнт повинен повідомити у зверненні детальну інформацію про себе, для можливості ідентифікації, предмет/причину звернення до інтернет-магазину, зазначити чого очікує після розгляду його звернення та яким чином хоче отримати відповідь. Не розглядаються повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
В разі, якщо клієнт написав письмове звернення, яке відповідає вимогам Закону, воно буде розглянуто відповідальними відділами інтернет-магазину та надано офіційну відповідь по суті в термін передбачені Законом, але не пізніше 30 календарних днів з моменту реєстрації звернення в інтернет-магазині. Відповідь буде надано на поштову адресу клієнта, або іншим каналом зазначеним клієнтом (телефоном, месенджером, на електронну адресу).
ГАРАНТІЯ СОРТНОСТІ ТА РОЗВИТКУ. Умови
+
❗️ Оцінити сортову приналежність можливо лише в період цвітіння, плодоношення чи повного розвитку рослини. У разі виявлення пересорту, звернення приймаються виключно з документальним підтвердженням у вигляді чітких фотографій рослини в період її розвитку (цвітіння, плодоношення тощо), які демонструють невідповідність сорту.
❗️ Зверніть увагу, що звернення щодо сортності, зроблені поза зазначеним періодом, розглядатися не будуть.
❗️ Якщо рослина не прижилася або не розвинулася взагалі, важливо повідомити про це вчасно, відповідно до періоду росту конкретної культури. Наприклад, для весняних посадок це зазвичай весняно-літній сезон, коли можна оцінити приживання та початковий ріст рослини. Просимо заздалегідь зробити фото посадкового місця та виконаних робіт, щоб ми могли надати об'єктивну оцінку ситуації.
❗️ Звернення, зроблені поза зазначеними періодами або без доказів, не розглядатимуться.