23123
0

Форма зворотного зв'язку для претензії

Найпоширеніші запитання

Кожен без винятку клієнт інтернет-магазину має можливість звернутись до нас через наступні відкриті канали комунікації:

✏️ Форма на сайті: заповніть всі обов'язкові поля, помічені зірочкою “*”;

☎️ Вайбер: 096 073 70 79;

✉️ Електронна пошта: [email protected].
❗️ ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ: У разі, якщо отриманий посадковий матеріал не відповідає вимогам якості, що помітно візуально: (рослини гнила, має пошкодження тощо).

❗️ ГАРАНТІЯ СОРТНОСТІ: У разі, якщо висаджена рослина не відповідає заявленому сорту, що помітно візуально.

В обох випадках ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно надіслати фото для підтвердження заяви.
❗️ Гарантія не поширюється на рослини, при вирощуванні яких не дотримувалися основні правила агротехніки.

❗️ Гарантія не поширюється на посилки, які були отримані у відділеннях пошти (Нова пошта, Укрпошти, ТВ Розетка) пізніше 5 днів з моменту прибуття.
Відповідно до статті 20 Закону України “Про звернення громадян”, звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання - ті, які не потребують додаткового вивчення. Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх надходження. Якщо, в місячний термін, вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Незалежно від каналу звернення до інтернет-магазину клієнт повинен повідомити у зверненні детальну інформацію про себе, для можливості ідентифікації, предмет/причину звернення до інтернет-магазину, зазначити чого очікує після розгляду його звернення та яким чином хоче отримати відповідь. Не розглядаються повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

В разі, якщо клієнт написав письмове звернення, яке відповідає вимогам Закону, воно буде розглянуто відповідальними відділами інтернет-магазину та надано офіційну відповідь по суті в термін передбачені Законом, але не пізніше 30 календарних днів з моменту реєстрації звернення в інтернет-магазині. Відповідь буде надано на поштову адресу клієнта, або іншим каналом зазначеним клієнтом (телефоном, месенджером, на електронну адресу).